GirişDeğişim Yönetimi

Değişim Yönetimi ile

Şirketinizin digital dönüşümünü tamamlayın.

Google Workspace’e kolayca ve sorunsuz bir şekilde geçiş yapın. NGC’de, yalnızca verilerinizi değil, çalışanlarınızı da Google Workspace’e taşımayı önemsiyoruz. Etkili iletişim ve uzman eğitimiyle, Google’a sorunsuz bir geçişi kolaylaştırmak için tasarlanmış yenilikçi “Değişim Yönetimi” programları sunuyoruz.

Dijital Dönüşümde Kesintisiz Başarı

Değişim Yönetimi konusunda uzmanlar olarak, işletmenizin çalışma süresini sürdürmenize ve kesinti süresini en aza indirmenize yardımcı olacak programlar oluşturduk. Ekibimiz, Google Workspace geçişinizin her adımında sizinle birlikte olacak ve ekibinizin önümüzdeki değişime iyi donanımlı olmasını sağlayacaktır. Dijital dönüşümü gerçekleştirin ve başarı için tasarlanmış çevik, iş birlikçi bir organizasyon yaratın.

Değişim Yönetimi için neden NGC'yi seçmelisiniz?

Değişim Yönetimi konusunda uzmanız ve ekibinizin dijital beceri setlerini artırmak için faydalı eğitimler sağlıyoruz.

İş hedeflerinize göre uyarlanmış hızlı ve etkili rehberlik sağlıyoruz

İşletmelerin Google Workspace'e sorunsuz bir geçiş yapmalarını destekleme konusunda yılların deneyimine sahibiz.

cloud migration

Değişim Yönetimi sürecimiz neleri içerir?

Dijital dönüşüm yolculuğu, ayak uyduracak becerilere sahip olmayan işletmeleri geride bırakabilir. Bu değişim korkutucu olabilir, ancak bunu kolaylaştırmaya yardımcı olabiliriz.

Değişim Yönetimi programımızla ekibiniz Google Workspace’in gücünü öğrenecek ve becerilerini geliştirmelerine ve üretkenliklerini artırmalarına yardımcı olacak. İş ihtiyaçlarınızı anlamak ve programlarımızı Google Workspace’e sorunsuz geçişi sağlamak için uyarlamak için zaman ayıracağız.

01

Organizasyonel Analiz

 

Kuruluşunuz için Google Workspace'e geçişin etkisine dair detaylı bir analiz yapacağız. Çalışanlarınız, değişiklik hakkında ne düşündüklerini, beceri seviyelerini ve değişikliğin mevcut iş süreçlerini nasıl etkileyeceğini tartışmak için bir kullanıcı anketi dolduracaklar. Bu içgörüyle, önerilerde bulunacağız ve gerekli iş iyileştirmelerinde size rehberlik edeceğiz.

 

02

Sponsorluk

 

Google Workspace'e geçişi anlamalarına ve desteklemelerine yardımcı olmak için üst düzey yöneticilerinizle birlikte çalışacağız. Geçişin olabildiğince sorunsuz ve kolay olmasını sağlamak için, gelecekte neler olacağı ve buna nasıl hazırlanılacağı hakkında faydalı kaynaklar sunacağız.

 

03

İletişim

Herhangi bir değişiklik iyi iletişim gerektirir. Bu nedenle, işletmeniz ve daha geniş ekibiniz için uygun kaynaklar ve rehberlik sağlamak üzere BT ve iletişim ekibinizle yakın bir şekilde çalışacağız. Bu bilgilerle, çalışanlarınız Google Workspace'in getireceği faydaları ve işlerin nasıl değişeceğini anlayacaktır.

04

Eğitim

İlk kullanıcı anketinin sonuçlarını öğrendiğimizde, kuruluşunuzun ihtiyaçlarına özel bir eğitim planı oluşturacağız. Bu, canlı grup eğitimi, video kılavuzları, belirli ekipler için gelişmiş eğitim ve sürekli öğrenmeyi sağlamak için haftalık Google Workspace ipuçları bültenimizi içerebilir. Ayrıca, BT Yöneticileriniz için özel eğitim sunacağız, böylece bu platformda kullanıcıları yönetme konusunda rahat olacaklar.

Değişim Yönetimi Hizmetlerimizin Avantajarı

Çalışanlarınızın becerilerini geliştir.

Uzman Google Workspace eğitimlerimizle ekibiniz kendini daha yetenekli hissedecek ve Google platformunu tam potansiyeliyle kullanmaya hazır hale gelecek.

Üretkenliği iyileştirir.

Ekibiniz, iş akışlarını kolaylaştıran ve verimliliği artıran araçlar aracılığıyla iş ihtiyaçlarını karşılamak için Google Workspace'i nasıl kullanacağını bilecek.

İşletmenizi geleceğe hazırlar.

Değişim yönetimi uzmanlarının rehberliği ve desteğiyle kuruluşunuz değişime hazır hale gelecektir.

Başarıların Arkasındaki Hikayeler:Müşterilerimizin Yolculukları

Formu Doldurun, Sizi Arayalım!

Alanında uzman, profesyonel ekip arkadaşlarımız en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.