Neden bir Google Workspace Premier İş Ortağı ile çalışmalısınız?

NGC ile kurulum, geçiş ve yönetim süreçlerini sorunsuz bir şekilde atlatırsınız. Bu da demek oluyor ki, hemen harekete geçebilir ve bu yeni heyecan verici ortak çalışma araçlarını kullanarak iş dönüşümünü kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Deployment

Yeni bir şirket kültürü geliştirmenize yardımcı olacak değişim yönetimi, kullanıcı eğitimi ve canlıya geçiş desteğinin yanı sıra aktivasyonu da içeren özel bir geçiş stratejisi oluşturmayı içeren program.

Deployment

Data migration

Eski sistemlerinizden e-posta arşivlerini ve dosyaları taşırken ortaya çıkabilecek tüm kırışıklıkları gidermek için sağlıklı bir geçiş sağlıoruz. Böylece veri kaybı olmadan güvenle geçiş süreciniz tamamlanır.

Data Migration

Dijital Dönüşüm Workshopları

NGC'nin Dijital Dönüşüm Workshopları, işletmenizin dijital olgunluğa giden yolculuğunda hızlı ilerlemesine yardımcı olur. Workshoplarımız size hem hızlı bir başarı hem de İnsan, Süreç ve Teknolojiyi bir araya getirerek çevik, verimli ve yenilikçi bir organizasyona dönüşmenin derin bir anlayışını kazandırır.

digital-transformation

Customer Success Services

NGC'nin Müşteri Başarı Hizmetleri, Google Cloud Ekosisteminden en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olarak işletmenizi yükseltir. Hizmetlerimiz şunları içerir: İş ve Yol Haritası Oturumları: İlk Google Workspace uygulama deneyiminizi nasıl geliştirebileceğinizi anlamak için size rehberlik eder. İpuçları ve Püf Noktaları: Sahip olduğunuz araçlarla daha fazla verimli ve yenilikçi olmak için size pratik bilgiler sunar. Google Cloud Uzmanlığı: Tüm Google Cloud platformundan en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olacak uzman desteğiyle, sadece Workspace ile sınırlı kalmayın.

Customer Success

Ekiplerinizi ileriye taşıyın

Kanıtlanmış metodolojimiz yatırımınızın geri dönüşünü sağlar. Ortak bir amacı teşvik etmek için tasarlanmış özelleştirilmiş bir sunum planı ve eğitim ile uzmanlarımız, ekipleri yeni uygulanan teknolojiyi en temel yeteneklerinin ötesinde keşfetmeye teşvik ederek yeniliği teşvik etmeye yardımcı olur.

propel-your

İhtiyaçlarınıza uygun bir Google Workspace planı için bizimle iletişime geçin

Business Starter

  • Professional office suite with 30 GB storage for each user
  • Up to 300 users
  • Business editions of online documents, Drive storage, Calendar, Meet video conferencing, and other office apps
  • Video meetings with up to 100 people
  • Administrative controls over user access and service policies

Business Plus

Gelişmiş kontroller ve arşivleme ekler. Business Standard ile elde ettiğiniz her şeye ek olarak:

  • 300 kullanıcıya kadar
  • Her kullanıcı için 5 TB bulut depolama alanı
  • 500 kişiye kadar katılımcıyla görüntülü toplantılar
  • Üstün analizler, güvenlik kontrolleri ve e-posta şifreleme
  • Otomatik mobil cihaz kontrolleri ve takibi

Business Standard

Daha fazla depolama alanı ve gelişmiş toplantı özellikleri ekler. Business Starter ile elde ettiğiniz her şeye ek olarak:

  • 300 kullanıcıya kadar
  • Her kullanıcı için 2 TB bulut depolama alanı
  • 150 kişiye kadar katılımcıyla görüntülü toplantılar
  • Toplantıları kaydetme ve Drive'a ekleme yeteneği
  • Paylaşılan ekip Drive'ları
  • Google Workspace hizmetlerinde gelişmiş arama

Enterprise

  • Sınırsız depolama alanı, gelişmiş kontroller ve özellikler ekler. Enterprise, Business Plus'ın sunduğu her şeyi sunar, bununla beraber ek olarak veri kaybı önleme kontrollerine sahip olursunuz.
  • Enterprise paketler, şirketinizde kullanılan uygulamalar üzerinde önemli güvenlik ve yönetici kontrolleri gerektiren büyük ekiplere sahip kuruluşlara uygundur.
  • DLP, veri bölgeleri ve kurumsal uç nokta yönetiminden yararlanın.
  • Business Starter

    • Professional office suite with 30 GB storage for each user
    • Up to 300 users
    • Business editions of online documents, Drive storage, Calendar, Meet video conferencing, and other office apps
    • Video meetings with up to 100 people
    • Administrative controls over user access and service policies
  • Business Plus

    • 300 kullanıcıya kadar
    • Her kullanıcı için 5 TB bulut depolama alanı
    • 500 kişiye kadar katılımcıyla görüntülü toplantılar
    • Üstün analizler, güvenlik kontrolleri ve e-posta şifreleme
    • Otomatik mobil cihaz kontrolleri ve takibi
  • Business Standard

    • 300 kullanıcıya kadar
    • Her kullanıcı için 2 TB bulut depolama alanı
    • 150 kişiye kadar katılımcıyla görüntülü toplantılar
    • Toplantıları kaydetme ve Drive'a ekleme yeteneği
    • Paylaşılan ekip Drive'ları
    • Google Workspace hizmetlerinde gelişmiş arama
  • Enterprise

    • Sınırsız depolama alanı, gelişmiş kontroller ve özellikler ekler. Enterprise, Business Plus'ın sunduğu her şeyi sunar, bununla beraber ek olarak veri kaybı önleme kontrollerine sahip olursunuz.
    • Enterprise paketler, şirketinizde kullanılan uygulamalar üzerinde önemli güvenlik ve yönetici kontrolleri gerektiren büyük ekiplere sahip kuruluşlara uygundur.
    • DLP, veri bölgeleri ve kurumsal uç nokta yönetiminden yararlanın.